{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Case IH 895 TA gear {{forumTopicSubject}}

Hej
jeg står med en IH 895 med TA
den har det simple problem at den ikke kan køre smiley
Den kan ikke køre i hverken høj eller lav TA gear, der er ikke forbindelse til gearkassen da jeg kan skift alle gear uden at bruge koblingen
er det bare at få skildt ad og skifte plader i TA'en eller er det noget andet når den hverken virker i høj eller lav
den har før bøvlet med at den var svær at få til at gå i høj nu kan den slet ikke køre

alle input kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Case IH 895 TA gear
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   14. mar 2021 det er meget sansynligt at du har ret i at den har mistet al forbindelsen i TAen det er set før

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #2   15. mar 2021 du skal selvfølgelg skifte friløbet også ikke bare koblingspladerne

  • #3   15. mar 2021 Med friløbet mener du så friløbslejet eller er der mere?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #4   16. mar 2021 Det jeg mener er den enhed som på afstand kan ligne et stort nåleleje. det er dog ikke noget leje det er jo 2 stål ringe med nogle 8tals formede stål klodser og nogle bladfjedre som får det hele til at virke som en envejs kobling det er den som trækker når der køres i lav TA den lille fjeder belastede kobling er kun til motorbremsning og kan ikke overføre motorens fulde kraft. Høj koblingen er jo større (flere plader) og under højere tryk men kan heller ikke tåle at sætte igang


Kommentér på:
Case IH 895 TA gear

Annonce