{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Deutz D6202 gearproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej! Min 5000 timer gamle Deutz vil pludselig ikke gå i gear. Den vil godt gå enten i høj/lav/bak eller i et gear, men den knurrer voldsomt hvis man prøver begge dele. Den kan godt tvinges til at sættes I gear/køre men det lyder ikke godt!
Hvad kan der være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbler skal samles 1.500 kr.
  • Hænge 3 gardinstænger op på væg, samt hænge 3 lamper op 1.500 kr.
  • Hylde, vitrineskab, lampe og tv montering 1.400 kr.
  • El opsætning af lampe 500 kr.
  • Rengøring 400 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, fejlkode E09, Siemens 2.342 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Deutz D6202 gearproblemer
  • Thomas M
    Thomas M Tilmeldt:
    mar 2021

Følgere: 12 Emner: 3 Svar: 2
    #1   20. apr 2021 Kan det være koblingen, der har sat sig fast? Har den stået stille længe ? Hvis du sætter den i gear med slukket motor og starter den i gang kører den så normalt ?
    På min 7006 havde koblingen sat sig over vinteren og ville ikke slippe, selv efter en hel del mishandling (kørsel i højt gear med koblingen nede og skiftevis høj og lav gas). Den måtte en tur på værksted og få lavet kobling ak og ve. Men du kan være heldig at få den til at slippe, hvis det er det der er galt.
    Hilsen Thomas

• #2   20. apr 2021 Hej Thomas. Tak for dit input. Det lyder som et godt bud. Jeg kan sagtens sætte den i gear i slukket tilstand og kam også starte den igang.
    Jeg vil prøve at køre lidt mere i den. Måske dit forslag om lidt mishandling bærer frugt smiley

• Mikael  L
    Mikael L Tilmeldt:
    okt 2014

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   23. apr 2021 Find en genstand som ikke lige flytter sig, og kør op i mod den med koblingen nede.
    Enten slipper koblingen, eller motoren bliver kvalt.

• #4   19. maj 2021 Kære venner - tak for hjælpen. Det hjalp at stå på bremsen mens den kørte! Koblingen løsnede sig ganske let og nu kører den som en drøm igen.

Kommentér på:
Deutz D6202 gearproblemer

Annonce