{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  John deere 3140
  • #1   20. jun 2021 Den har også et sugefilter der måske kan være delvis tæt.

  • #2   20. jun 2021 Har haft sugefilter og trykfilter ude, så fornuftigt ud

  • Stig M
    Stig M Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 23
    #3   23. jun 2021 Det foresvæver mig at JD har haft nogle problemer med tætninger i gearkassen så smøretryk går ved siden af. Da pumpen forprioriterer smøre tryk til gearkassen vil der ikke være tryk nok til servo og lift i tomgang. God ide at tage trykket på både fødepumpe og højtrykspumpe. Er trykket på begge ok så skal du desvære nok regne med at have den delt på midten :-))))

  • #4   23. jun 2021 Har prøvet at fylde beholder i snyden op, så virker det fint, indtil beholder er tom, så det må være noget galt på fødesiden, men er lidt i tvivl om hvor præcis fødepumpe sidder i transmissionen

  • #5   23. jun 2021 Det hjælper nu ikke meget og måle kun tryk, det siger intet om pumpen kapacitet.
    Der skal måles flow og ja modtryk, men trykket alene siger intet.

    Jeg ville få målt begge pumper ud, og tage det derfra.
    Føde pumpen i transmissionen sidder under fødderne i førerhuset ca.
    For og komme til den skal huset af, pg traktoren deles på midten, samt have koblingshuset mod gearkassen af.
    Evt osse liften alt efter design af liftdæksel.


  • #6   23. jun 2021 Hmm så er man da ikke arbejdsløs

  • #7   24. jun 2021 Arg det tager vel en arbejdsdag ca.
    Men må nu indrømme jeg aldrig har skiftet pumpen i transmissionen.

    Men som det skrives kan det være utætheder i transmissionen, hi/lo og 4wd hvis den har det.
    Dog kan du fejl søge lidt, 4wd skal have tryk for at koble fra, så tænder man det fødes den ikke med olie.
    Samme med hi/lo det ene gear er aktiveret med en fjeder, kan sku dog ikke lige huske om det er hi eller lo.
    Der kan osse knække/flække rør i transmissionen men så skulle den helst give alarm for lavt tryk i transmissionen, hvis ellers det virker.


Kommentér på:
John deere 3140

Annonce