{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Trepunktsophæng deutz 6806 {{forumTopicSubject}}

Er for et par måneder siden blevet ejere af en landejendom. Med i handlen fulgte en Fordson dexta og en meget slidt Deutz 6806. Dextaen kører fint og alt virker. Deutzen har ikke kørt i flere år, men jeg har nu fået liv i motoren der kører rigtig fint. Nu har jeg til gengæld problemer med at hæve og sænke trepunktsophænget. Der er et trækstangssystem fra førerhuset der ender med at roterere to stænger der går ind lige bag højre løftearm. Der sker bare intet selvom de ser ud til at rotere fint. Men hvorfor er der to håndtag og stænger?(den ene kan låses ved selve håndtaget helt oppe og helt nede) derudover kan jeg se at der på den ene, tilsyneladende har siddet en ledning på en kabelsko helt nede ved stangen der går ind ved løfte armen. Den anden ende af ledningen lå bare ført op sammen med trækstangssystemet og lå løst oppe i førerhuset. Er det bare en til en form for indikator lampe? Mit umiddelbare indtryk er at hydrauliksystem fungere da pto drejer fint og armen løftede sig op første gang jeg startede traktoren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trepunktsophæng deutz 6806
  • #1   31. jul 2021 Hvis lift armene gik i top da du startede den, og nu ikke vil sænke er det nok sænke hastigheden som er skruet ned/lukket.

    Der skulke gerne sidde en hånd med T form i bunden af førerhuset neden under sædet.


  • #2   3. aug 2021 Hej Kent

    Tak for buddet på Løsning. Det håndtag du nævner kan jeg ikke finde.



Kommentér på:
Trepunktsophæng deutz 6806

Annonce