{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

PTO hopper ud af indgreb {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en Leyland 384, som jeg har købt en fræser til. Den kører fint uden belastning, men når den først bliver sænket og skal arbejde i jorden, springer den ud af PTO, og "børster" tænder i vildskab. Pedalen for indkobling af lift og PTO hænger en smule. Nogen bud på hvad, der er galt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PTO hopper ud af indgreb
  • Leif E
    Leif E Tilmeldt:
    nov 2021

Følger: 1 Svar: 1
    #1   7. nov 2021 Hej
    Jeg kender ikke præcis 384, men bedste bud er at PTO drevet er samme type som Nuffield 4/60 hvor man kan både koble hydraulikpumpe og kraftudtag ind og ud. Dvs. fra neutral kobler håndtaget først hydraulikpumpen ind, og i næste hak derefter PTO. Hvis det er sådan det virker, er mit bud, at gaflen som flytter tanddrevet i bagtøjet er bøjet. - Derfor vil du opleve som du skriver - den vil gerne trække PTO rundt ubelastet men knaser og ingen ting ved belastning. Af med liftarme og den store bagplade - så finder du årsagen. smiley
    Jeg har selv en 255 Leyland - der havde samme problem. Har skriftet PTO akslen i bagtøjet til en nye model fra en 262. Skiftegaflen på disse modeller er anderledes og meget stærkere efter min mening

Kommentér på:
PTO hopper ud af indgreb

Annonce