{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.703 visninger | Oprettet:

Deutz maling {{forumTopicSubject}}

Hej traktorgalleri
Er ny her.et kanon forum for en amatør som mig. Har lige købt en deutz 6206. 5500 timer med frontlæsser, den trænger lige til at blive tørret over med en fugtig klud.
Nu til spørgsmål: maskin- emalie / 2 komponent auto maling, hvad er stærkest ? Jeg har malet biler før men kender intet til emalie- maling . Kan man bruge sprøjte - spartel sammen med det ? Ligesom man plejer ?
Bagbremsere hænger , er det bøvlet at skille ad ? Det ser sådan ud .
Håber det engang bliver til en traktor ??
Men mekanisk virker den , og motor lyder rigtig fin .håber på lidt hjælp
Hilsen smeden??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Deutz maling
Kommentér på:
Deutz maling

Annonce