{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

MF31/TEA20 Benzin går i stå {{forumTopicSubject}}

Hejsa
jeg har renoveret en gl. grå, den har fået ny tændkabler, platin, tændrør. den er begyndt at gå i stå efter kort tid, den starter fint, også igen efter 20sek. der render benzin ud hvis ikke jeg lukker for hanen når den står. har haft kab, skilt ad, svømmer er tæt, men er usikker på den lukker ordentlig, den lukker godt nok når man puster i den og lukker med finger. kan ikke finde fejlen. hjælp. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MF31/TEA20 Benzin går i stå
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   28. okt 2021 Det ligner kraftigt en delvis stoppet benzin tilførsel -tankhane - slamglasfilter - eller indløbs banjo- til karburator.

  • Kristian N
    Kristian N Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #3   8. nov 2021 Har du undersøgt om der ligger en sok i tanken. Den vil nemlig stille og roligt suge sig fast og tørre ud omkring udløbsstudsen. Det var min egen far som var uheldig at miste tankdæksel, hvad gør man så i en hurtig vending. Der sker jo det, der skal brændstof på dyret, så lægger man dækslet, fylder på og blir forstyrret af et eller andet, når man så er blevet forstyrret, så får man travlt og skal skynde sig. Det vil sige, man tænker ikke på dæksler men skal hurtigt af sted, mister dækslet og i en hurtig vending lukker man hullet med en sok som så uheldigvis finder vej helt ned i hullet og da dahh, blokkerer hullet i bunden af tanken

Kommentér på:
MF31/TEA20 Benzin går i stå

Annonce