{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

IH 844 XL vil ikke starte i fugtigt og koldt vejr {{forumTopicSubject}}

Hej - jeg har en helt vidunderlig IH 844XL der starter som den skal om sommeren, men her om vinteren er den absolut ikke glad for at springe i gang. Jeg har prøvet at varme motoren op (med en almindelig varmeblæser), og så springer den lige i gang. Så jeg tænker det kan være en forvarmer eller forvarmerrelæ der er gået?

Men så har jeg læst mig frem til at det ikke er alle 844 modeller der overhovedet har en forvarmer... Lampen med forvarmersymbolet har aldrig lyst mens jeg har haft den, så jeg er temmelig meget på bar bund. Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg skal kigge efter for at finde ud af om der overhovedet er en forvarmer og hvordan jeg eventuelt tester om den virker...

Og hvis der ikke er en forvarmer, er der så nogen idéer til hvad der kan afhjælpe dens vinter-vanskeligheder?

Tusind tak for jeres hjælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IH 844 XL vil ikke starte i fugtigt og koldt vejr
  • #1   19. feb 2022 Giv den et pust dieselstart i indsugningen. Det kan gøre underværker.

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #2   19. feb 2022 Forvamer sidder i indsugningen der hvor slangen fra luftfiltret er spændt på. Det er en stor glødespiral og den skulle få strøm fra startnøglen i det trin lige før startmotoren dog hvis det er en af de sidste årgange skulle den være udstyret med en automatisk forvarmerrelæ.
    Brug ikke dieselstart sammen med forvarmer det kan nemt resultere i et brændt luftfilter og det der er værre. Det er set et par gange


Kommentér på:
IH 844 XL vil ikke starte i fugtigt og koldt vejr

Annonce