{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Dexta - løsnet forkert skrue - hvordan får jeg den i igen? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har netop købt en Fordson Dexta benzin. Svigerfars fars traktor, så den skal der passes på.

Da jeg fik den hjem ville jeg tjekke olie og væsker mv., blot for at sikre, at der var det nødvendige på. Min hukommelse svigtede da jeg skulle tjekke transmissionsolien, og i stedet for at løsne bolten med firkantet hoved på venstre side af traktoren, fik jeg løsnet en bolt med sekskantet hoved på højre side af traktoren. Bolten er placeret lidt til venstre for den blanke plade med bolte i som sidder ca. midt på højre side af "geartunnellen".

Nu kan jeg ikke få bolten i igen og med en lille skruetrækker kan jeg mærke, at der er noget bolten har holdt fast og som skal skubbes lidt for at bolten kan komme på plads. Men jeg kan selvfølgelig ikke både skubbe med skruetrækken igennem hullet og skrue bolten i samtidig.

Nogen gode råd til, hvordan jeg får bolten i igen? Og hvad er det jeg har løsnet? Jeg tør jo ikke rigtig køre traktoren uden at vide, hvad jeg klokket i.....

PS: Jeg har selvfølgelig kigget på diverse reservedelstegninger mv. for at få en ide om, hvad det er jeg har haft fat i, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget.

Mvh Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dexta - løsnet forkert skrue - hvordan får jeg den i igen?
Kommentér på:
Dexta - løsnet forkert skrue - hvordan får jeg den i igen?

Annonce