{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Liftarme kan ikke holde tryk {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg har en IH 434 med frontlæsser hvor hydraulikken opføre sig lidt mærkeligt.

Når man hæver liften eller frontlæsseren til en givet position, så sænker den stille og roligt cirka 20 cm hvorefter den så hopper op på plads igen, og det fortsætter den så med. Det er værst når liften/frontlæsseren er cirka halv løftet.

Nogen der har set det før eller har nogen ide til hvad man kunne kigge efter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Liftarme kan ikke holde tryk
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   4. nov 2023 du skriver at frontlæsseren korigerer . Vil detsige at liftarmene sænker selv om afspærringshanen er lukket. Hvis det er så er lift stempelpakningen utæt




  • #2   6. nov 2023 Hej Jørgen når jeg drejer ventilen så frontlæsseren styres så er det kun frontlæsseren der hopper og når jeg drejer ventilen tilbage til liftarmene så er det dem der hopper

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #3   7. nov 2023 hæver frontlæsseren uden at du bevæger lifthåndtaget? Jeg går udfra at du betjener den med liftens positions håndtag

  • #4   7. nov 2023 Jeg betjener frontlæsseren med lifthåndtaget, og ja det kører tilbage op i den positions den var sat til uden at jeg røre håndtaget
    Hvis jeg sætter frontlæsseren i en given højde så vil den efter lidt tid sænke cirka 20-30 cm hvor efter at den vil kører op til den given position igen af sig selv, Og sådan fortsætter det. Og hvis jeg drejer skifte ventilen så det er liftarmene der styres så gør de ligesom frontlæsseren.


Kommentér på:
Liftarme kan ikke holde tryk

Annonce