{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
260 visninger | Oprettet:

IH364 mister trækkraft {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min gamle, og ellers trofaste IH364 er begyndt at miste trækkraft og vil ikke tage gassen ret godt, når den har kørt en halv til en hel time. Jeg kører med en brakpudser og ikke en masse omdrejninger.
Er der nogen der har et bud på hvad jeg evt. skal se efter? Jeg er ikke den helt store kyndige traktorekspert, så helst ikke for avanceret. Evt. en i mit nærområde, der mod betaling kan hjælpe mig.
Mvh. Per Nielsen, 4683 Rønnede.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IH364 mister trækkraft
  • #1   11. jun Hej Per
    Jeg er langt fra ekspert eller fagnørd.
    Min første tanke var, om brændstoffilteret trænger til at blive fornyet.
    En anden ting:
    Det undrer mig, at du kører brakpudser med lave omdr.
    Jeg har selv en brakpudser/slagleklipper og når jeg kører i højt græs eller anden tung "klippe-opgave" kører jeg i laveste gear og med høje omdr. (pto 540 omdr.). Derved har redskabet større slagkraft og jeg minimerer risikoen for at brænde redskabets drivremme af. Jeg tænker også, at selve beskæringen derved bliver mere ensartet.
    Håber du finder årsagen og en hjælpende hånd.
    vh
    Poul


  • #2   11. jun Mange tak for svar. Det vil jeg prøve.
    Jeg kørte med lave omdr. fordi jeg ville teste om problemet havde noget at gøre med at den måske blev for varm. Jo, brakpudseren virker meget bedre ved højere omdr.
    Nu prøver jeg lige at checke brændstoffilteret først.
    Mvh. Per.


  • #3   19. jun Opdatering.
    Det hjalp med et nyt brændstoffilter. Tak for et godt råd.
    Mvh. Per Nielsen.


  • #4   19. jun Hej Per
    Det er jeg da glad for at høre. Og nu ser jeg lige mig selv som X-pert. Men man skal jo passe på ikke at hoppe for højt. Næste gang er diagnosen måske forkert.
    vh
    Poul


Kommentér på:
IH364 mister trækkraft

Annonce