{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  12 v generator
  • #1   27. dec 2015 Der er et laderelæ i de fleste så bare sæt den til batterrier, hvis du kan se at der er en form for relæ i generatoren, og hvis der ikker noget der liner et relæ så køb et laderelæ.

• #2   27. dec 2015 okay tak for det smiley

jeg ved ikke helt hvordan man ser det men det her er lige det bedste billede jeg har af den lige nu

profilbillede
  • #3   27. dec 2015 Jo det ser ud til at der er relæ i den men der skulle også på en måde en lade lampe til.
    Men det er ikke for at jeg er el teknikker men jeg kan groft forklare det med lade lampen og det er at når du drejer nøglen på tænding så kommer der strøm + til ladelampen og den trækkes stel gennem generatoren men så når du starter motoren så laver generatoren strøm og sender strøm op til lampen så den får strøm fra begge sidder og slukker.
    Og der hvor du skal sætte en ledning på generatoren fra batterriet skal der stå B+

• #4   27. dec 2015 okay men skal det være en lampe eller må det godt være sådan en her. kan ikke lige huske hva den hedder

profilbillede
  • #5   27. dec 2015 Det ved jeg ikke rigtig hvordan man gør men hvis du sætter den der stump ledning (b+) til + på batterriet og så prøvet du at måle med et volt meter på batterriet og ser hvad der står og så starter du og måler igen men mens den er startet og så hvis den lader skulle der gerne være 14 V men sørg for at der er stel mellem generator og batteri. Der skulle gerne være stel i huset på generatoren og når den er skruet på motoren skulle der gerne være stel der også.

• #6   28. dec 2015 der står ikke noget på den om hva der er + og -

og jeg har lagt mærke til at den køre den forkerte vej forhold til køle vingerene på den

profilbillede
  • #7   28. dec 2015 Der er stel i huset og + på den der stump ledning og i det der japaner multi stik skulle der gerne være et ben til ladelampen men vent med at rode med det for man kan komme til at gøre noget forkert.

• #8   28. dec 2015 Okay en af mine venners far er vist god til at rode med sådan noget så jeg tager den med over til ham i morgen ?? men ellers mange tak for hjælpen smiley

• #9   28. dec 2015 Det bare i orden. smiley

Kommentér på:
12 v generator

Annonce