{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Roland U36
  • #1   19. jan 2016 Ved ikke hvor meget, men ku da forestille mig noget i stil med 180w90?

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 922
    #2   19. jan 2016 skal være halvt fuld

• #3   19. jan 2016 Halvfuld som du siger jo...
    Sad og tænkte mængde, hvis han skulle ud og handle ind..

(Der er ofte nogen der spørger om hvor mange liter olie der skal købes ind til olieskift på div. traktorer..)

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

#4   20. jan 2016 Jeg mener at den kan tage noget i retning af en halv litter

• #5   22. jan 2016 Takker for jeres kommentar, tog bund og top propperne af for at tømme for gammel olie, der var ingen olie i men fedt.... efter rengøring fandt jeg en smørenippel på den skrå side halvvejs oppe.....underligt når der også er propper. Nipplen så ikke ny ud så tror den har siddet der fra vognen var ny. Vil nu også mene at en tyk gearolie er at foretrække, fedtet bliver jo "skubbet" væk..

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

#6   22. jan 2016 det var nu meget almindeligt at man erstattede oliestandsproppen med en smørenippel når pakdåserne blev dårlige (utætte) og så skal den jo bare have et par pump engang imellem det går jo da ikke så stærkt akslen skal jo ikke over 540 omdr/min
    Det er nemlig ikke så enkelt lige at skifte pakdåserne da remskiven kan sidde meget fast

Kommentér på:
Roland U36

Annonce