{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.734 visninger | Oprettet:

mf 35 3cyl perkins {{forumTopicSubject}}

nu fik jeg pillet hele traktoren fra hinanden og skiftet de 2 bomulds halvmåner inde med akslen..da jeg fik gear og motor fra hinanden lå der en stor sø af gammel olie inde i bunden af koblingshuset.. de nye bomuldspakninger smurte jeg godt ind i fedt da jeg satte dem i og alt var renset pænt af og krumtappen hvor de lagde an polerede jeg med bagsiden af noget smergelad så den skinnede.. alt fin nye pakninger og blev samlet efter bogen. men da jeg satartede den læggede den sku stadig olie smiley hvad kan der være galt.. jeg tjekkede godt efter for revne i blokken og der var ingen.. nogen der har været ude for noget lignende?? alle råd og erfaringer er velkommen.. håber i kan hjælpe mig


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mf 35 3cyl perkins
Kommentér på:
mf 35 3cyl perkins

Annonce