{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.340 visninger | Oprettet:

Kasper H
Kasper H
Tilmeldt:
15. jun 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Fendt 920 Diesel tank {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg stod i dag og skulle tanke diesel olie på vores Fendt 920 vario da jeg pludselig ser at der render ud med diesel olie i højre side af traktoren neden under og der kommer bare meget.!
Så skruer jeg trinddækslet af under udstødningsrøret og over tanken og ser at helt ind imod førerhuset er der et 4x4cm rundt hul ned oven i tanken hvor diesel olien løber oven ud det ligner at enten er der skåret et hul eller har der sat en prop. da huller er nede i en forsænkning cirka 5 cm under toppen af selve diesel tanken i højre side.

Nogen der har evt... har prøvet det eller ved om der har siddet en prop? Der er direkte hul ned til diesel tanken og det skulle da være mystisk at det skulle være der da der så ville komme skidt ned oven i og dieselen ville skvulpe oven ud. I påfyldningssiden står dieselen 10-15 cm nede og nu er det stoppet med at rende oven ud.
God råd er dyre!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fendt 920 Diesel tank
  • #1   24. sep 2013 google er din ven

  • #2   24. sep 2013 Rene C - hvad er det for et tåbeligt indlæg at komme med? Manden beskriver da sit spørgsmål meget godt, og hvis man ikke ligefrem er nogen haj til engelsk - så er det ikke særlig nemt at google sig til.

  • #3   24. sep 2013 Og forresten Rene, en anden gang du opretter en traktor - så tag lige at google dig frem til hvor mange hk. den har, inden du opretter. Kan fortælle dig med sikkerhed at en MF 8460 ikke har 260 hk.

  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #4   25. sep 2013 Fatter ikke en skid på engelsk har sat og google en del men kom du bare et link så siger jeg tak Rene. smiley

  • #5   25. sep 2013 Til Jacob så har en 8460 245 heste og jeg kan heller ikke engelsk om kunne da hurtigt finde et billed af en plastic tank til en 920 så derfor skrev jeg det smarte

  • #6   25. sep 2013 Hej

    Der hvor jeg arbejder har vi fendt 920 også den lave når af det samme som din gør men vi sat en lap på hul
    og så var den tæt igen
    Håbe det kun hjælp lidt


  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   25. sep 2013 Rene kan du ikke lige sende et link for jeg kan ikke finde et billede af højre side diesel tank

  • Kasper H
    Kasper H Tilmeldt:
    jun 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   25. sep 2013 Hejsa vi har fundet løsningen der sidder en bolt i selve afgangsrøret fra motoren og ud og udstødningen var der rustet et lille hul i men afgangsrøget har været så varm at det er gået forbi både varmeuld og trinbrættet og smeltet et hul på 5x5cm ned oven i tanken. Så der er nu kommet ny tank og ny afgangsrør på. smiley

Kommentér på:
Fendt 920 Diesel tank

Annonce