{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.345 visninger | Oprettet:

vamlet 705. lift/vægtoverføring hjælp {{forumTopicSubject}}

har en gammel Volvo bm valmet 705. og har lidt problemer med at forstå vægtoverføring på den. når håndtaget til vægtoverføring er skubbet helt frem mod ratet virker liften mest normalt. dog når man har et redskab på og den skal holde liftarmene helt oppe falder liftarmen ca 5 cm og løfter så op i fuld højde igen og hvis man plover med den kan liftarmene finde på at sinke sig så så den ikke kan trække det.
hvis man skubber håndtaget til vægtoverføring lidt bagud lyder det som om at den hele tiden køre i overtryks ventilen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vamlet 705. lift/vægtoverføring hjælp
  • #1   3. okt 2013 tror der er noget galt med min. men er der nogle der bare kan sige hvordan den burde virke. evt. hvad der ku være galt med min


  • #2   4. okt 2013 Jeg har selv en Volvo Bm 650, der gør næsten helt præcist det samme. Hvis du har et tungt redskab på så falder liften 2-4 cm og så går den op i fuld højde igen.
    Og det samme hvis man pløjer, så er den ikke til at finde ud af liften, den kan finde på at gå helt i bund, eller også render den til vejrs igen. Jeg ved ikke helt hvad jeg tror det er, det kunne evt være slidt hydraulikpumpe?
    Mvh Teis


  • #3   5. okt 2013 Hvis du har mod på at læse lidt Svensk, så er her en instruktionsbog på Svensk:

    (link fjernet)

    Valtra Danmark tilbyder ikke denne fornemme service, at have instruktionsbøger til ældre modeller tilgængelige online.

    Tip: Omkring side 26 står der lidt om mekanisk dybdekontrol og trækkraftsregulering og fra og med side 28 til og med side 30 står der noget om Auto Control systemet (Elektrohydraulisk redskabslyft...)

    Mvh.


Kommentér på:
vamlet 705. lift/vægtoverføring hjælp

Annonce