{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Arbejdslys / lygter {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg regner med at få monteret extra arbejdslys på vores traktor, og søger derfor lidt hjælp. Regner med, at det skal være LED, men synes markedet virker meget uoverskueligt ift. typer, størrelse og priser - hvad skal man vælge? De skal sidde på bagskærmen og midt på kabinen omkring dør/bliklys. Kan jeg i øvrigt være så heldig, at der er kabler og stik trukket frem på min Fendt 415?

På forhånd tak, Tobias


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arbejdslys / lygter
Kommentér på:
Arbejdslys / lygter

Annonce