{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.993 visninger | Oprettet:

MF 31 startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej!
Jeg har en gammel massey ferguson 31 benzin.
Den har generelt aldrig fejlet noget. har altid kørt og startet rigtig godt.
så stod den desværre udenfor et par uger. og derefter havde den lidt svært ved at trække sig selv i de højere gear.
den har nu stået opbevaret ved min nabo et par måneder. og nu vil den slet ikk starte. der er fin med strøm på. men der sker intet.
Ved i hvad jeg evt. skal tjekke/ kigge efter ? TAK! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MF 31 startproblemer
  • #1   24. feb 2016 kig evt i nogen af de andre forum lur mig om der ikke er andre med samme problem smiley

  • #2   24. feb 2016 Der er et hav af benzin Ferguson ingeniører herinde, der mestrer den urgamle teknik i de svært komplicerede motorere der blev produceret langt før verden var klar til dem.. Så mon ikke der kommer et svar fra en af dem, hvis de kommer ud af deres skjul!!

  • Henning J
    Henning J Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 4 Følgere: 6 Svar: 233
    #3   26. feb 2016 Tja, kommer der benzin ud af skruen i bunden af karburatoren. Det er en håndskrue. Gør der ikke det, er der et filter i indgangsbolten til karburatoren og i benzinhanen. Er det OK er det tændingen. Så skal du rense og justere kontaktsættet i strømfordeleren. Afstanden skal være 0.4 mm

  • #4   27. feb 2016 Hej, prøv at ta fordelerdækslet af ,og kablet fra spolen og over i midten af fordelerdækslet, hold kablet et stk fra motorblokken, og ta så en skruetrækker, åben og lukke platiner, når der er tænding på,å skal der komme en gnist og kommer der ikke en gnist er det måske platiner, tjek også at der er strøm til spolen, held og lykke

  • #5   28. feb 2016 jeg siger mange tak for jeres kommentare, skønt!

Kommentér på:
MF 31 startproblemer

Annonce