{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til montering af LED arbejdslygter
  • #1   25. dec 2013 Det er bare sætte dem på de gamle ledninger for de bruger slet ikke de samme strøm som en original lampe med pære i

  • #2   25. dec 2013 nej det er jeg klar over, men på den traktor de skal på har der kun sat en arbejdslampe på, så jeg skal have trukket kabler til den anden, hvordan gør man det nemmest

  • leif h
    leif h Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 15
    #3   25. dec 2013 du kan trække en hel ny kable eller du kan du kan trække en kable fra den gamle over der hvor du vil have den nye. jeg har gjort det på min traktor at jeg har ført to friske kabler ud til mine led lamper og strømen har jeg taget ved lyskontakten så der ikke er strøm til den før der er lys på

  • #5   26. dec 2013 Du skal bare trække ledningen fra den anden lampe. Man skal ikke gøre for meget ud af det fordi det hjælper ikke noget, det har jeg nemlig gjort og det virker som det skal smiley

  • #6   26. dec 2013 Du skal bare trække ledningen fra den anden lampe. Man skal ikke gøre for meget ud af det fordi det hjælper ikke noget, det har jeg nemlig gjort og det virker som det skal smiley

    profilbillede
  • #8   27. dec 2013 jeg har fået det monteret og det virker smiley har enda købt 2 arbejdslygter mere til åbenthus som skal monteres foran smiley

  • #9   30. dec 2013 vis det bare er 2 lamper du montre hvor der før kun har side en 55w halogen
    skulle det jo kunne lade sig gøre når det har kunne trække den. men relæ er altid godt sammen med et frisk lednings net. går jeg selv mest ind for


Kommentér på:
hjælp til montering af LED arbejdslygter

Annonce