{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.551 visninger | Oprettet:

Nick B
Nick B
Tilmeldt:
2. maj 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Hej hjælp til MF 35 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har fået en gamle MF 35 diesel
Jeg ved den har kunne køre. For har selv kørte den for ca 2 år siden den gik så i stykker men de ville ikke bruge tiden på den der for fik jeg den i gave hvis jeg ville ha den. Var så ude og kigge lidt på den idag men den banker i motoren og hvis man får den igang går den ud igen. Så hvad kan det være der banker sådanne i den.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej hjælp til MF 35
  • #1   6. maj 2014 Det ikke sådan at der er vand i diesel? 3 eller 4 cyl?
    Banker den i undermotor eller bare ligesom oppefra?
    Kan du ikke lægge en video op eller noget..
    Umiddelbart vil jeg sige der er vand et eller andet sted, hvor længe prøvet du?


  • Nick B
    Nick B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   6. maj 2014 Den banker fra undermotoren. Det ser ikke ud til at der er vand i diesel
    Jeg brugte alt strøm i batteriet. Skal nok lave en video/lyd fil så du kan høre det


  • #3   7. maj 2014 Den skal nok ha' nye plejlstangslejer....

    Hvis du er heldig, har krumtappen ikke taget skade... smiley


  • Nick B
    Nick B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   7. maj 2014 Hej hvad tror du det ville koste

  • #5   7. maj 2014 Det kan jo os være en dyse der hænger, som åbner tidlig og så det lyder det banker, men er der 3 eller 4 patter?! Går jo ud fra olkestand3n er tjekket inden, det ka være en hovedleje, ryger den, sort hvid blå? Pumpen kan ha stået i bare lidt vand.. Lidt svært at hjælpe når man gerne vil ud fra så lidt info... der er olie tryk måler i instrument, ellers manometer på. Så det til en side... Næste trin, løsn dyserør, og se om det kommer, .. osv osv...

    Er det med 3 cylinder så koster en sæt lejer og foringer og propper ikke det helt vilde, og så kan det jo sagtens gå hvis han har fået den, at renovere den.
    Ermdet 4 cylinder diesel, så er det bar kg-pris...
    Har selv lige renoveret en 35x 3cyl, jeg lagde en 430 topstykke på...


  • Nick B
    Nick B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   7. maj 2014 Tak for svar jeg har skrivet til en der har rodet med den før og spurgt om han ville komme ud og hjælp mig med den så må jeg se hvad han siger. Men hvor køber i rasavedele henne til sådanne en. Kan ikke finde nogle steder nær Nordsjælland hvor jeg bor ??

  • #7   7. maj 2014 Ved ikke på sjælland? Men Michael Føns kan vel sende smiley

  • #8   7. maj 2014 kimskubic.dk er billig med reservedele


  • Nick B
    Nick B Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #9   7. maj 2014 Tak for hjælp det der med krumtapper og plejlstangslejer
    Dette er kun en ide jeg ha men kan de gå i stykker hvis der er nogle der har kørt den tom for motor olie for da jeg var ude og kigge på den fik den 5 ilter olie for den var løbet tør for olie eller er der noget andet der så kan give den banke lyd. For lyden kommer lige så snart man prøver at starte den lyden er lidt som at banke i en trillebør og hvis man får den igang går den ud på få sek. Bank mellemrum bank mellemrum bank går ud


  • #10   7. maj 2014 Ja så tror JEG ligesom det var det...

    Peter p. Fandt et kort med kimskubic da jeg ryddet værksted sidste uge, lidt sjovt du nævner det... Men han har jo os det meste. smiley


Kommentér på:
Hej hjælp til MF 35

Annonce