{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.925 visninger | Oprettet:

Kénní T
Kénní T
Tilmeldt:
20. aug 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Fordson super major brændstof indstiling {{forumTopicSubject}}

Hej folk

Jeg kender en mekaniker som godt vil prøve at stille min gammel fordson super major i pumpen. Når man giver den fuld gas så kommer der flammer ud af udstødningen. Så en indstilling er måske nok. Så er der nogen som kender standard indstillingen for pumpen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fordson super major brændstof indstiling
  • #1   28. aug 2014 prøv først lige at justere på ventilerne og få dyser afprøvet.

  • #2   29. aug 2014 nej. de kan godt rykke sig i timingen, så en indstilling er et udemærket sted at starte. jeg kan ikke huske præcis hvor mange grader den skal have som udgangspunkt. Jeg kan se efter det i weekenden hvis det er. men en major er jo nem at stille frem og tilbage på, så bare lav et mærke der hvor den er nu, og så prøv at give den et par millimeter den ene vej eller den anden, og se hvad den siger. det er ikke helt 100 efter bogen, men det er nemt, og jeg har gjort det med succes flere gange.... smiley

  • Kénní T
    Kénní T Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   29. aug 2014 Fedt hvis du gider prøve kigge efter det med graderen ville det være fedt. Står lige og venter på en ny manifold er bestilt..

Kommentér på:
Fordson super major brændstof indstiling

Annonce