{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.247 visninger | Oprettet:

Monter slange i bagdæk på en TEA 20 Ferguson Grå {{forumTopicSubject}}

Hej Kan jeg rimelig enkelt krænge den ene side af et bagdæk af en grå smide en slange ind og sætte dæk på igen. Ved hjælp af brunsæbe og et dækjern tænker jeg. Dækket hedder 10" 28" ikke meget større en et cykeldæk... men kan det lade sig gøre i en gårdspladshos sælger?

VH

Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Monter slange i bagdæk på en TEA 20 Ferguson Grå
  • #1   31. aug 2014 Det svære er jo at få dækket løs af fælgen. det kan være noget rigtig sej skidt. det andet du nævner er en smal sag....

• #2   1. sep 2014 Som Christopher siger. Det sværeste bliver at løsne kanttråden fra fælget. Resten er ingen problem. Prøv at hør et dækværksted om de har sådan en hestefod til at trykke dæk fra fælg. Til kompresser så er det lidt nemmere.

• #3   1. sep 2014 Ja OK en stor hammer med en træklods kan måske ikke gøre det?

• #4   2. sep 2014 jo, som regel kan det løsnes med en stor hammer og en dækmejsel, som du banker ind under fælgkanten. men en træklods hjælper vist ikke meget....:) men det kræver energi og tålmodighed hvis dækket har siddet der i 50 år....

• #5   2. sep 2014 Ja ok jeg så bare et par YouTube klip om tire chance tractor og det så ikke helt umuligt ud. Hm hvad en klog?

• #6   3. sep 2014 Derfor skaf en hestefod eller hvad i kalder det til kompresser, ellers får du ikke kanttråden fri hvis den har siddet der i 20-30-50 år. Så bliver det MEGET svært for dig.. Taler af erfaring..

• rolf H
    rolf H Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Svar: 11
    #7   15. sep 2014 den nemme måde at løsne et fastgroet dæk er at køre ud på et stykke grønjord,lukke
    al luften ud og trille roligt frem og tilbage. det har løsnet mange genstridige dæk for mig, og med omtanke tager dækket ikke skade. held med det, og lad høre om resultatet!
    mvh rolf

Kommentér på:
Monter slange i bagdæk på en TEA 20 Ferguson Grå

Annonce