{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.591 visninger | Oprettet:

Patrick  B
Patrick B
Tilmeldt:
15. dec 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Massey Ferguson 35 {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har sådan en gammel Svend af en traktor som desværre ikke går ret godt mere. Når jeg får gang i den kan den køre i 5 sekunder og derefter hæver den i omdrejninger og går ud. Er der nogle der har bud på hvad det kan skyldes? Mvh Patrick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Massey Ferguson 35
  • #1   15. dec 2014 hvis det er en benziner, det ligner det lidt på billederne, så skal du tage røret af der sidder mellem top stykke og kaburator og rense det med benzin indvendigt og derefter rens hele kaburatoren igennem, så burde du være kørende igen


  • Patrick  B
    Patrick B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   16. dec 2014 Hej bakkehøj. Det er en diesel så desværre ingen kaburator smiley

  • #3   16. dec 2014 Så tjek om fødepumpen virker, hvis du piller den af skal den sige lidt som en frø, evt. Tjek filtre og brændstof rør for om de er stoppet

  • #4   16. dec 2014 Det ka godt virke som om den ikke får diesel nok

  • Patrick  B
    Patrick B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   16. dec 2014 Okay det vil jeg prøve men der er jo et glas ved fødepumpen der er fyldt med diesel og der er diesel i. Burde den ikke kun være halv fyldt hvis den ikke kunne gi nok diesel? smiley

  • #6   16. dec 2014 start med alt det der ikke koster dig penge, altså rens alle brændstofrør,efterspænd alle rør og rens tanken .
    hvis det ikke løser problemet så gå videre og skift fødepumpe og filtre
    hvis det ikke virker så tjek om rotorpumpen giver noget diesel overhovedet, det kan jo godt være slidt

    har traktoren været kørt tør for diesel? eller har den kørt på benzin ?
    det kan have slidt pumpen i stykker


  • Patrick  B
    Patrick B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   16. dec 2014 Det må jeg prøve smiley nej den har hverken været kært tør eller kørt på benzin smiley

  • Patrick  B
    Patrick B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #9   17. dec 2014 Hej Rasmus. Der er masser ad diesel på smiley har lige skilt fødepumpe af og den vacum membran der sidder der inde er der hul i, så der må nyt på. Er 100 på den kommer til at køre igen så smiley tak for hjælpen! smiley

Kommentér på:
Massey Ferguson 35

Annonce