{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mf35b kobling
  • #3   14. okt 2016 Nårh, det vidste jeg ikke smiley
    Den kørte som den skulle i dag........


  • #5   14. okt 2016 Den er med dobbeltkobling.

  • Henning J
    Henning J Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 4 Følgere: 6 Svar: 233
    #6   15. okt 2016 Kunne du ikke få den i gear, eller ville den ikke køre

  • #7   15. okt 2016 Den kunne ikke sættes i gear

  • Henning J
    Henning J Tilmeldt:
    jan 2015

    Følger: 4 Følgere: 6 Svar: 233
    #8   15. okt 2016 Så er der sandsynligvis olie på belægningen. Kommer der olie nedenud af koblingshuset ved splitten.

  • Ole W
    Ole W Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   24. apr 2017 Er denne streng død?
    Jeg har fået et lignende problem.. koblingen virkede da jeg bakkede på plads, virkede ikke ugen efter da jeg startede.. og er spændt på om Erling fik gang i koblingen?
    Har selv sat min ferguson mf35 med dobbeltkobling i 3 gear, frigear på H-L startet traktoren, trådt koblingen ned selvom den ikke tog ved, sat den i LAV gear, kørte ud til en bakke på markvejen, tog koblingen og bremsede ned, og kunne så op af bakken holde traktoren på koblingen med en lille smule bremse, så gav jeg fuld gas i ca. 10 min, imens jeg holdte koblingen i bund, jeg fik lidt olie lugt men ingen røg af brændt kobling,.
    Det hjalp lidt så jeg nu kan starte traktoren og holde den på kobling OG bremse, men det er ikke som i sidste uge hvor vi slog græs via PTO og var glade.
    Jeg har justeret koblingspedalen til de oplyste 9.5 mm. som oplyst i værkstedshåndbogen. fra nederste møtrik på fodhviler beslaget.
    Det vil glæde mig at høre din/jeres input!


Kommentér på:
mf35b kobling

Annonce