{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.199 visninger | Oprettet:

Hydraulik påfyldning til styretøj på David Brown 1212 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Den ene hydraulik slange til styretøjet på min David Brown 1212 er blevet utæt så den skal skiftes.
Er der nogen der ved hvor jeg påfylder hydraulik olie til styretøjet efter jeg har skiftet slangen?
Jeg kan kun forestille mig at det er inde ved ratstammen???

Anyone? ??
Jannik...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hydraulik påfyldning til styretøj på David Brown 1212
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   22. jan 2017 Du skal finde servo styre pumpen med beholder på højre side af motoren forrest derpå er der en prop ca kl. 2 på den runde beholder/filterhus der skal olien stå til underkant.

  • #2   22. jan 2017 Fedt! Tak for det...

    Jeg havde godt set den men blev enig med mig selv om at det ikke var den, så det er super at kunne spørge herinde. smiley


  • #3   27. jan 2017 Jørgen ved du om man kan købe hydraulik slangen fra klumpen for enden af ratstammen og ud til hydraulik cylinderen?
    Den er utæt ved muffen ude ved cylinderen, men der er ikke en omløber på slangen oppe på klumpen. ??


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #4   27. jan 2017 Det ved jeg ikke men skru slangen af og få lavet en ny hos en der laver hy. slanger det er der mange der gør efterhånden.

  • #5   27. jan 2017 Ja jeg fik lavet slanger til frontlæsseren, men de slanger der sidder på originalt har ikke en omløber, og de sidder elendigt så man ikke kan komme til med værktøj.

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #6   27. jan 2017 Det ved jeg jeg har selv en d.b. 885. Men du skal jo også have slangen af hvis du får en original. så det er jo et fedt. Jeg mener at huske at det hjælper lidt at vipppe huset lidt bagover men pas på bremse og koblings slanger/rør

Kommentér på:
Hydraulik påfyldning til styretøj på David Brown 1212

Annonce