{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Deutz 10006 bagaksel / bremser ?
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   15. feb 2015 Det er et ZF bag tøj ikke? og så skal du afmontere helt inde ved kroppen der hvor bremsearmen til håndbremsen kommer ned. den samling længere ude er ind til planet gearet og der kommer der olie hvis du skiller ad. Det skulle gerne være tørre tromle bremser på den

  • #2   15. feb 2015 ja det er en ZF. og ja den ende side er nok utæt der ind fra da den dråber lidt og bremsen ser lidt fugtig ud. men er det svært at få den aksel ud?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #3   15. feb 2015 Den er temmelig tung men ellers er det noget man kan se sig ud af. du er nødt til at have en kran eller køredonkraft til at løfte akslen med. jeg har prøvet at skulle løfte den ud vi var 3 mand og det var nær gået galt. det var måske nok nummeret sværere men alligevel.

  • #4   15. feb 2015 okay så skal jeg låne en kran. men er den lige til at trække ud. den sider ikke fast ind i ellersådan noget. ?

  • #5   15. feb 2015 Jeg løftede akslen af på min IH med en minilæsser, det minder lidt om det du skriver.. ??

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #6   15. feb 2015 Det kan godt ske at det er en fordel at løsne håndbremsen eller afmontere forbindelsen og så er der lige i højre side der skal man sikkert have differentiale spærre armen afmonteret (sidder med en rørstift) ellers er der ikke noget skjult når man altså lige husker at tage det stykke blik der sidder ved håndbremsearmen af. Det kan man let komme til at overse og det sidder vist ikke på alle årgange IH brugte også ZF gear og bagtøj på 9 -10 - 1246 det er så godt som det samme som det på Deutzen.

  • #7   16. feb 2015 jo tak for alle oplysningerne. så skal jeg bar for det fikset en dag smiley

Kommentér på:
Deutz 10006 bagaksel / bremser ?

Annonce