{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
970 visninger | Oprettet:

Søren J
Søren J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Dybdeharve {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle der har erfaringer med en "dybdeharve," der laver et pænt stykke arbejde i omkring 10-12 cm dybe, og ved hvilken hastighed.
Der er et stort udbud, med forskellige antal tænder og spidser, men hvad fungere i den dybde?

Søren smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dybdeharve
  • #1   24. feb 2015 Jeg har kun erfaring med en Unia Cross Drive, og i en større dybde end det du ønsker. Men den laver et ganske udemærket arbejde. Kører typisk i 18-22 cm dybde, med 10 km/t, og en spids der er lige pt er 70 mm bred, da det endnu ikke er muligt at få dem smallere til den(fabrikken skulle dog være igang med at producere nogle smallere, som jeg håber at få på inden forårsarbejdet starter op).
    Men hvis du kun ønsker at køre i 10-12 cm dybde, så kunne det måske være fornuftigt at køre med en 70 mm spids.

• Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   25. feb 2015 Ja en 80mm er fint til den dybe, tror jeg også, men ellers med fuld gennemskæring. Har erfaringer med en köckerling vector som laver et fint stykke arbejde, kræver dog lidt fart. Horsh tigeren har jeg hørt helst skal lidt i jorden

Kommentér på:
Dybdeharve

Annonce