334 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hjælp til Case"
Hjælp til case 1394
Jeg er igang med at lave en Case 1394 op. Men ved ikke hvad størrelse batteri der skal sidde på sådan en? Er der nogen der kan hjælpe?
Jeg er igang med at lave en Case 1394 op. Men ved ikke hvad størrelse batteri der skal sidde på sådan en? Er der nogen der kan hjælpe?
Skrevet af: Elvis M - 1. jun 2016
Case 844xl
Jeg søger hjælp til hæve/sænke funktionen og hydralikken omkring dette? Drejeknappen til at styre hæve/sænke funktionene er hoppet ud og jeg kan ikke ikke finde finde en tegning over hvordan dette...
Jeg søger hjælp til hæve/sænke funktionen og hydralikken omkring dette? Drejeknappen til at styre hæve/sænke funktionene er hoppet ud og jeg kan ikke ikke finde finde en tegning over hvordan dette...
Skrevet af: Jonatan P - 5. aug 2013
-
#1 8. nov 2017 Hydraulik pumpe? Kan også være gearkassen der er dårlig vores rendegraver glider også nogen gange ud af gear
-
#2 11. nov 2017 er det det samme uanset hvilket gear du er i ?
larmer den fra hydraulik pumpen?
og har hydraulik filtret været stoppet?
-
#3 12. nov 2017 Glider kun ud af 3. Gear nej hydraulik pumpen larmer ikke
-
#4 12. nov 2017 og virker læsseren som normalt når den står i andet end 3. gear ?
jeg går ud fra at det er 3. powershift gear du mener ?
for hvis læsseren virker normalt i de andre gear er den "bare" utæt i den ene kobling / tætning til kobling i powershift modulet
29. apr 2015 Følger: 1 Følgere: 14 Emner: 12 Svar: 29
Hjælp til Case 5130 {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har en case 5130 som pludselig holder op med at køre efter et par meter. Men så snart jeg påvirker kobling, gear eller vendegear. Så kan den et par meter igen. Hydraulikken til frontlæssere og servostyring er også næsten forsvundet. Det er kommet fra det ene øjeblik til det andet. Bud på hvad det er ?