Slurry master 6000, pg 25 & trevejshane. {{forumTopicSubject}}
Jeg sætter den til at lade af og trevejshanen lukker helt op og så ned til de 40t/ha som jeg har indstillet den til. trevejshanen er sat til AUTO.
Jeg rammer en bakke/hårdt jord/lidt blød så min fremgangshastighed bliver sænket. Trevejshanen lukker i så den stadig giver 40t/ha, når jeg så kan komme op i fremgangshastighed igen, vil hanen ikke lukke op igen. Den bliver der hvor den lukkede i til. Computeren bipper i stedet for af mig og siger jeg skal køre langsomere...
Hvis jeg så kører den over MAN. Så kan jeg styre trevejshanen ind fra computeren af. Trykker jeg pil ned, lukker den ned indtil jeg giver slip.. Trykker jeg pil op, sker der ikke en skid..
Så skal jeg slå den om på AUTO så den lukker helt op igen og vent på den falder ned til de 40t/ha igen. Det pjat gider jeg ikke bøvl med mere..
Nogen der har oplevet problemet før?? eller er der en der kender meget til computeren og vognen som kan hjælpe?
- Min forklaring er måske lidt ringe, men ved ikke hvordan det ellers skulle forklares..
aug 2011
Følger: 8 Følgere: 9 Traktorer: 2 Emner: 3 Svar: 19
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Traktorer: 1 Emner: 1 Svar: 7
Kan være jeg gør noget forkert?
Hold nederst vensre tast ind + OK + 2 nederst højre tast ind. Så kommer den der CODE frem.
Dertil skriver jeg 83 og OK. Videre ind til den næste skræm trykker jeg pil op så jeg kommer til menu nr 161. Så øverst i højre trykker jeg på AUTO og trevejshanen begynder at bevæge sig op og ned(Kalibrere). Når den så er færdig trykker jeg OK, ESC og ESC. Men stadig uden held.
aug 2011
dec 2011
aug 2011
dec 2011
- Har prøvet tal fra 20-60.
aug 2011
dec 2011
Men jo. sortjord.
aug 2011
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 7 Traktorer: 5 Svar: 9
Vi ringede til Samson og blev så guidet ind og ændre i noget indstilling omkring hvor hurtigt den skal åbne og lukke hanen. Det hjalp. Det er et par år siden nu, så kan ikke huske hvordan jeg gjorde, men prøv Samson de kan sikkert guide dig igennem på 2 min.
dec 2011
aug 2011
Følger: 27 Følgere: 30 Traktorer: 3 Emner: 11 Svar: 41
dec 2011
Slurry master 6000, pg 25 & trevejshane.