{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.233 visninger | Oprettet:

Slurry master 6000, pg 25 & trevejshane. {{forumTopicSubject}}

Jeg sætter den til at lade af og trevejshanen lukker helt op og så ned til de 40t/ha som jeg har indstillet den til. trevejshanen er sat til AUTO.
Jeg rammer en bakke/hårdt jord/lidt blød så min fremgangshastighed bliver sænket. Trevejshanen lukker i så den stadig giver 40t/ha, når jeg så kan komme op i fremgangshastighed igen, vil hanen ikke lukke op igen. Den bliver der hvor den lukkede i til. Computeren bipper i stedet for af mig og siger jeg skal køre langsomere...

Hvis jeg så kører den over MAN. Så kan jeg styre trevejshanen ind fra computeren af. Trykker jeg pil ned, lukker den ned indtil jeg giver slip.. Trykker jeg pil op, sker der ikke en skid..

Så skal jeg slå den om på AUTO så den lukker helt op igen og vent på den falder ned til de 40t/ha igen. Det pjat gider jeg ikke bøvl med mere..

Nogen der har oplevet problemet før?? eller er der en der kender meget til computeren og vognen som kan hjælpe?

- Min forklaring er måske lidt ringe, men ved ikke hvordan det ellers skulle forklares..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slurry master 6000, pg 25 & trevejshane.
Kommentér på:
Slurry master 6000, pg 25 & trevejshane.

Annonce