{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Fjernlys, skifterelæ {{forumTopicSubject}}

Goddag der ude!
Jeg roder lige med min IH 955... relæet til fjenlyset er gået til, så jeg vil lige høre om der skulle ske at være nogle kloge hovder her inde der ved noget om hvor jeg kan få et omskifterrelæ med 5 poler som aktiveres med overhalingsblinket? Har selv kun fundet et der fungere på den måde men jeg syntes at det er urimeligt dyrt ( næster 600kr) eller det er måske bare prisen?
Håber i vil hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernlys, skifterelæ
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   2. feb 2018 Ja det er ikke billigt men mener da det kan købes ved CNH forhandleren

  • #2   2. feb 2018 Overhalingsblink på en 955 ?? ;o) Et ganske almindeligt sluttende relæ med fem ben fra eks Biltema til cirka 39.- kan da klare opgaven hvis det bare gælder om at få strøm ud igennem to ledninger til det lange blus i pærerne... -når det får styrestrøm fra din kontakt..

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #3   3. feb 2018 Nej og ja man kan måske lave noget med et par relæer Men det originale er et relæ der skifter ved en impuls hveranden gang til nær og fjernlys ved et almindeligt slutterelæ skal Mads jo sidde og holdepå kontakten til den ene stilling ellers slipper relæet jo igen.
    Men jeg tror man burde kunne finde skiferelæet uoriginalt idet der er biler der bruger samme op/nedblænde system
    Jeg har rodet med det flere gange hvergang er det endt med at vi har måttet købe et originalt eller har monteret en særskildt sliftekontakt men så er det jo ikke rigtig originalt


Kommentér på:
Fjernlys, skifterelæ

Annonce