{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utæt benzintank
  • #1   19. feb 2018 Find en anden tank. smiley

  • #2   19. feb 2018 Ha Ha ! Tak for rådet , det havde jeg slet ikke tænkt på ! smiley

  • #3   19. feb 2018 Hej Torben. Da jeg arbejde ved M F i Randers fik vi dem repareret ved autokølerfabrikken i Randers da sådan en benzintank skal loddes. Men lad vær med selv at reparer den da det ikke er helt ufarlig i forbindelse med benzindampe.
    Mvh. Hans Jørn Dahl


  • #4   19. feb 2018 Hej Hans Jørn !
    Tak for rådet, jeg forsøger at finde et kølerfirma.
    Venlig hilsen Torben


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 904
    #5   19. feb 2018 Jeg havde for 40 år siden en kolega der skulle lådde en fergusontank han fyldte den med vand men da en jo skulle lådes i bunden tømte han den igen og så varmede han og BOOOM forbrændt og hørskadet smed

  • #6   20. feb 2018 Hej Jørgen. Ja netop er det farlig!!! Så man holder fingerne selv fra det og får fagfolk på opgaven . Mvh. H J

  • #7   25. feb 2018 Tænker på , er der den samme fare hvis man vil bore de gamle nitter ud ?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 904
    #8   25. feb 2018 hvisdu vil det så skal det være medens tanken er total fuld af vand så en gnist ikke kan tænde eventuelle dampe

  • #9   26. feb 2018 Hej Torben. jeg har selv fået opgaven at lodde tagrender på den lille grå som lærling. Det skulle man for at få dem synet men alligevel vil jeg fraråde dig at du selv laver den. Det kølefabrikken gjorde ved svært utætte tanke var de afmonterer beslaget og lodder en plade på og derefter beslaget. MF brændstoftanke var tit utætte.
    Mvh. Hans Jørn.


  • #10   26. feb 2018 Ja , jeg tror jeg holder nallerne væk smiley

Kommentér på:
Utæt benzintank

Annonce