{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.772 visninger | Oprettet:

Overtryk i bagtøj, fiat 80-90 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har en fiat 80-90 som pludselig er begyndt at lave en masse overtryk i bagtøjet som gør at den er blevet utæt stort set alle steder. Det er noget den er begyndt med efter jeg har svejset den op, og den gjorde det ikke før.(skal siges at jeg har haft olien af den) Har fundet noget der ligner en overtryksventil og prøvet at sætte noget i der så den kunne komme af med trykket den vej, men så drypper den med olie derfra, og den er stadig utæt alle andre steder.
(billede af det som ligner en overtryksventil)

Håber der er nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få den til at holde op med at lave tryk ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overtryk i bagtøj, fiat 80-90
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #1   19. mar 2018 Jamen stop nu lige bagtøjs huset skal bestemt kunne komme af med luft og omvendt suge ind ved opvarmning og afkøling derfor åndeventilen. Men når der dannes meget overtryk så er det helt sikkert hydraulikpumpen der suger falsk luft ind så skummer olien meget op og kommer til at fylde meget mere derved skummer den over. hvis du er sikker på at sugeledningen og sugefilteret er tæt så er der en stor sansynlighed for at den suger luft ind ved pumpeakslen og hvis ikke pumpen er slidt så bliver den det meget hurtig hvis den får luft ind når der er tryk på. den kan faktisk komme til at ligne en der er blevet sandblæst indvendig

  • #2   20. mar 2018 Har lige haft hydraulikfiltret af den og den var fuld af olie, og så var jeg ude at køre en tur men den laver stadig meget tryk. Men kan den godt bare pludselig begynde at suge luft ind ved akslen? Og vil den så ikke blande hydraulik og motorolie sammen hvis den er utæt derimellem? Kan man købe en ny paknig dertil eller skal man have ny pumpe?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 900
    #3   20. mar 2018 Man kan godt finde en uoriginal pakdåse men hvis pumpen er slidt så er det nok ikke umagen værd da læben så sikkert ikke kan nå når akslen ikke sidder i midten det plejer at være sådan det ender at det er ny pumpe

Kommentér på:
Overtryk i bagtøj, fiat 80-90

Annonce