{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IH 654 sidder fast i første gear
  • #1   11. jul 2018 På vores 956 på arbejdet, kan den sætte sig fast, fordi der er stang forbindelser under kabinen, jeg ved ikke om det er det samme på din model, men der kan man stikke hånden ind og rykke lidt rundt i forbindelserne for at få den ud af gear.

• #2   14. jul 2018 Hej Gustav,

har kigget under kabinen, kan kun finde stænger som er forbundet til bremser og lift, men har rykket i dem alligevel, dog uden held. smiley

• #3   14. jul 2018 Er den ikke med koblingsfri H/L gear ? Min MF 698 kan låse i visse positioner, så skifter man H/L og så frigøres gearet.

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 922
    #4   15. jul 2018 Din gearstang er hoppet ud af skiftegaflen. gear stangen kan afmonteres ved at tage de 4 skruer rundt om den og så skubber du skifteakslen på plads og monterer stangen igen.

• #5   16. jul 2018 Hans, nej den er med manual H/L/R og kan fint køre i første gear i alle 3 trin.
    Men tak.

Jørgen, din løsning lyder mere plausibel, jeg havde allerede fundet en video på nettet om en anden traktormodel med samme problem. Jeg startede med at fjerne alt lydisolering omkring gearet og fandt de 4 bolte som holdt gearstanget, af med dem og ganske rigtig var de 2 skiftearme ikke ud for hinanden, så der kunne ikke skiftes gear. Koblingen ned og en stor skruetrækker fik dem sat ud for hinanden, skidtet samlet igen og alt virker som det skal.
    TAK for hjælpen.
    Claus
    P.s. har optaget lidt video, hvis jeg kan få det redigeret hædeligt sammen ligger jeg den på Youtube. Check for IH 654 stuck in gear. Kommer nok om et par dage

• Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 922
    #6   16. jul 2018 Ingen årsag Jeg har serviceret Ih traktorer siden 68 så kender de fleste unoder som de kan finde på

• #7   16. jul 2018 Så ligger der en halvdårlig video på udenlansk på Youtube.
    https://youtu.be/96NbpXEXC6U

Kommentér på:
IH 654 sidder fast i første gear

Annonce