{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.898 visninger | Oprettet:

Hvilken lampe/pære skal jeg vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej alle på TraktorGalleri..

Jeg har i længere tid diskuteret lys på vores CASE IH 956 XL med den gamle. Jeg vil gerne have mere og bedre lys foran, gerne nogle fjernlys/projetører, mens han hellere vil have bedre arbejdslys bagud.

I efteråret fik vi sat nogle diodelamper på taget foran, som faktisk giver et godt, men for kort lys, og da far ikke vil have flere lys på foran tænkte jeg om ikke man bare kunne skifte den almindelige H4 pære, med en der giver noget bedre lys, men det må også gerne se godt ud, gerne uden at skifte hele parabolen?

Billeder af lysene kan ses på min profil..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken lampe/pære skal jeg vælge?
  • #1   7. jul 2012 jeg ville mene at led lygterne nok var at fortrække bagud til såning og pløjning også måske sætte 2 rally eller jumbo med xenon foran i stedet

• Brian F
    Brian F Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Svar: 13
    #2   7. jul 2012 Du kan få H4 pærer i 100/90 watt istedet for 60/55, men det er ikke sikkert dine paraboler eller lygteglas kan holde til det ekstra blus
    Så jeg ville nok bytte dem ud med nogle xenon lygter. 2 foran og 2 bag Det spiller max!

• #3   7. jul 2012 Smid nogle Osram night breaker pære i, de giver op til 90% mere lys. Jeg skiftede selv pærene ud i min bil, og det gav væsentligt meget! smiley

• #4   7. jul 2012 Jeg ville også gerne have nogle Ralley på, men det vil far ikke, og det er for dyrt i forhold til vores forbrug.

Vi snakkede faktisk om at smide nogle 100 watts i, men kom frem til samme konklution. Har også overvejet at sætte en xenon eller kold blå eller hvad nu den hedder i, hvilket det nok også ender med da det er det nemmeste.

Det var også en mulighed, hvis ikke de bliver for varme og springer for hurtigt

• #5   7. jul 2012 Night breaker er 55w, men de bedste pærer du kan få på markedet. Mere hvidt lys, og 90% mere lysudbytte end std. pære. Kan klart anbefales, og koster kun 130.- for 2.

• #6   8. jul 2012 Dem vil jeg lige prøve at høre efter i maskincenteret!

Tak for hjælpen drenge smiley

• #7   8. jul 2012 Ellers kan de købes billigt hos everlight.dk, har handlet meget hos dem, de er til at anbefale også. smiley

Kommentér på:
Hvilken lampe/pære skal jeg vælge?

Annonce