{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dæk tryk
  • #1   18. jun 2012 30 Psi vil jeg mene passer godt der til bruger vi på vores 8520'r

• #2   18. jun 2012 0,5-0,8 bar

• #3   18. jun 2012 Hvad skal der være i fordækken? smiley

• #4   18. jun 2012 Hvis du skal lytte til en dæk ekspert må du ikke gå under 1Bar. Det har jeg fået i vide af min dæk mand

• #5   18. jun 2012 hvor meget vægt har du på foran ???

jeg køre med 0,85 bar med 1900 kg foran

og bagdækene der går jeg ned på 0,70 og der er slet ikke noget og se

• #6   18. jun 2012 det kommer 100 % an på hva det er for en bane du skal køre på. en sand, grus, løs jordbane skal du ned på 0,7-0,9 hvis det er en stjerne hård og tør ler bane skal du over 1 bar. jeg vil sige 1,0-1,2 eller sådan noget.

hvis banen er hård kan du ikke klemme dækket 100 % i hvis du køre med lavt dæktryk. plus at når du måler din træk højde til 60 cm når du har taget luft ud. så skal du tænke på at jo mindre luft du har i jo lavere bliver din træk højde når der for alvor kommer vægt på traktoren fra slæden af. så køre du med et lidt højt tryk på en hård bane hvor der er rigeligt med bid så bibeholder du din trækhøjde bedst mulig.

men er det nu en løs eller blød bane så bliver man nød til at gå lidt ned i tryk, selv om man ofre lidt af sin trækhøjde, ellers har man simpelthen ikke bid nok i banen. og din trækhøjde er virkelig vigtig at den er i max ellers kan du lige så godt blive hjemme smiley

men tag med så du kan hæve din trækhøjde når du kommer ud til stævnet, og tag en dæktryksmåler med. så bar behold det tryk i hjulene som i altid køre med så kan du se når du kommer ud til stævnet hva det er for en bane du har med at gøre, så justere du trykket efter det og efterfølgende din trækhøjde. du kan nemt minste 0,5 cm i trækhøjde ved at lukke luft ud og det har meget at sige.

• #7   18. jun 2012 Hvad skal der være i tvillinghjul ? hvis man kører med det? i stedet for 4 hjuls træk
    smiley

• #8   18. jun 2012 det er en smagssag. nogle køre med det samme som i inderhjulene. jeg køre selv med 1 bar i inderhjul og 0,6-0,8 i tvillingehjul

• #9   18. jun 2012
    Men er det ikke forskelligt for dæk mærk hvad man mindst må kører med? smiley

• #10   19. jun 2012 Jo, der er stor forkel på hvor bløde/stive dæk er. Så det er meget forskelligt fra dæk til dæk hvad tryk der er optimalt, men mine erfaringer er at Firestone er nogle stive kasser smiley

• #11   19. jun 2012 jeg giver jens helt ret. jeg har kørt på conti og pirelli med de dæk tryk jeg nævner.

jeg har set fx michelling 650/70(tror jeg nok)/38 de kan blive lige som larve fødder

• #12   19. jun 2012 hvad for et
    dæk tryk tror i så jeg skal kører med? smiley med mente nu hvor det kan holde til så man ikke ødelægger kasser i dækken

• #13   19. jun 2012 Jeg ville nok prøve mig frem med en 1 bar til at starte med det går man ikke galt i byen med, så kan du altid få en kami til at stå på sidelinjen og se hvor langt ned de går.

• #14   19. jun 2012 Tror ikke et dæk sted ved man mindst må kører med i tryk

• #15   19. jun 2012 jeg har aldrig haft mere inde max 0.6 bar i mine baghjul i når jeg kørte.. det var lige meget om den bane var hård som sten eller blød som smør.. nogle steder har vi så lidt luft i så en luft måler ikke kan måle det. der kigger vi bare efter når du kan læse kleber vandrat på jorden så passer det.. det kommer helt anpå hvor det er du skal køre og hvad bane det er

Kommentér på:
Dæk tryk

Annonce