{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

janick s
janick s
Tilmeldt:
16. sep 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

traktor kørsel med 9.kl. {{forumTopicSubject}}

hej smiley

jeg ville høre om der er nogen der ved hvad der kan ske, hvis man blivver stopet i en trakor og vogn med 17 elver i til deres sidste skoledag.. blandt andet mit køre kort og bøde/bøder?? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  traktor kørsel med 9.kl.
  • #1   11. mar 2013 hvis du køre nogenlunde ordenligt tror jeg ikke der sker noget når det er sidste skoledag ligesom når man køre gym elever smiley men sørg for der er sider på så de ikke kan falde ud smiley det er trods alt sidste skoledag smiley i de mindre byer hvor jeg bor laver vi majbøg en gang om året hvor vi køre i skoven og henter bøgegræne hvor vi står i en vogn smiley

  • #2   11. mar 2013 du skal have en lejligheds bevilling af politiet, det er ikke så svært at få fat i bare traktoren er synet og vogn er iorden, ring til din lokale panserbasse og hør ham ad. smiley

  • #3   11. mar 2013 Få dem til at snakke polsk eller gebrokken engelsk og sig du er på vej til at samle sten! smiley Så går den nok i det jydske da... Haha.

  • #4   11. mar 2013 Jeg ville gøre det sammen sidste år, men politiet vidste ikke rigtigt om de ville give mig lov (Det var inde i Tønder der skulle køres) Men så fandt vi ud hvor meget bøvl der ville være med panserne/godkendelser osv.. og så var det bedre/billigere at lade være med det smiley

  • #5   12. mar 2013 her hvor jeg kommer fra har vi kørte i 2 vogne hvert år om julen ud efter jule træ til hele byen hvor der har været 2 vogne der har været fyldt og der er ikke skete noget. så ja jeg ville gøre det smiley

  • #6   12. mar 2013 sker der ikke noget ved, bare sørg for de ikke kan falde ud og opfører sig ordentlig, det er kun hvis du møder en politi mand som selv skulle smøre madpakke den dag, det måske bliver et problem.

  • Jonas Graulund H
    Jonas Graulund H Tilmeldt:
    maj 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #7   3. maj 2013 Nogen der har nogle råd/andet omkring at jeg som 16 årig med Traktorkørekort skal køre med min klasse ud at hente vores 2 lærer tidligt om morgenen med traktor og vogn som vi vil pynte op? Er lidt i tvivl om det hele vil rigtig gerne og tror også det kunne være fedt.

  • #8   3. maj 2013 smid dem alle ind i kreaturvognen og pynt den de kan ikke komme ud med mindre du lukker dem ud så vil mene der ikke sker noget men spørg politiet de vil være forstående smiley

  • Rene' P
    Rene' P Tilmeldt:
    apr 2013

    Følger: 1 Svar: 3
    #9   3. maj 2013 Det kræver blandt andet Bus kørekort, og det at opnå tilladelsen til det er noget rigtigt bøvl... Mange af dem der prof køre med studenter på lastbiler, stoppede sidste år, da de nye skrappe regler trådte i kraft.
    Du får defenitivt først bilkørekort efter din 21 års føs'dag hvis du bliver stoppet...


Kommentér på:
traktor kørsel med 9.kl.

Annonce