{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.071 visninger | Oprettet:

Arvet en gammel Güldner traktor {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har arvet en gammel Gyldner traktor og er ked af at den bare står og forgår.
Derfor vil jeg gerne have gode råd til hvor jeg kan få hjælp til at få den ud at køre igen?
Den har stået stille i ca. 15 år i et skur og skal derfor have en ordentlig gennemgang. Jeg bor i nordsjælland, så hvis der er hjælp at hente i området ville det være at foretrække.

Håber er der er nogen derude der vil dele lidt erfaringer smiley

Venlig hilsen

Rune


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arvet en gammel Güldner traktor
  • #1   10. mar 2016 davs, det ikke meget svar du fik dig, nå men er kommer en start.
    du starter med at skifte motor olie filter, og tømmer diesel tanken, skifter brændstof filter. her efter kan du forsøge at koble et batteri til og se om den starter, husk og udlufte brændstof systemet, vand behøver du ikke tænke på da den vidst er luft kølet.

    hvis den mod alle odds skulle være med alu motor hjelm, har du en rigtig sjældenhed, der er nemlig kun produceret en håndfuld af disse,

    ind til videre held og lykke og god arbejdslyst


  • #2   14. mar 2016 Hej Michel

    Tak for dit svar! Det var en en god energizer for at komme i gang.

    Jeg har tjekket efter med motorhjelmen og det viser sig at det er lavet i aluminium, så det er jo motiverende smiley

    Mvh Rune


  • #3   17. mar 2016 uuuu fin traktor dem er der ikke mange af lige noget får et traktormuseum pas godt på den de er guld vær vis den kommer til og stå som ny smiley smiley

  • #4   23. mar 2016 Hej Rune. Af ren nyskærighed vil jeg bare lige høre om du har fået den ud og køre

    Vh Christian


  • #5   24. mar 2016 Hej Christian. Nej, jeg får hjælp til at få den i gang i slutningen af måneden. Så skal jeg give besked om der er held med det.

  • #6   24. mar 2016 Ja tak det må du gerne det er lidt spændene med sådan en ældre en

  • Hans P
    Hans P Tilmeldt:
    maj 2016

    Følger: 2 Svar: 4
    #7   4. maj 2016 Hej Rune har du fået Gyldneren til at gå, ellers kan jeg hjælpe dig. Jeg har kørt med den fra ny og er selv ved at renovere en selv Hilsen Hans. 40428268

  • #8   13. sep 2016 Hej Hans P

    Jeg har fundet de originale papirer på Güldneren. Hvis det har interesse kan jeg sende dig en kopi.

    Mvh R


    profilbillede
Kommentér på:
Arvet en gammel Güldner traktor

Annonce