{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.614 visninger | Oprettet:

Slagleklipper {{forumTopicSubject}}

Hej. Vi er efterhånden ved at have ret meget brak,så vi har kigget lidt på slagleklipper. Men vi ved ikke helt hvad det skal være, vi har kigget på en maschio tigre 300 som jeg ikke syntes så så ringe ud. Men er der nogle der kan anbefale noget andet eller har erfaring med den. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slagleklipper
  • #1   30. dec 2013 Kørte meget med en Falc Super Alce 4000 på det gamle arbejde, rigtig god maskine som slog pænt om der var 15cm eller 2m græs og lort, den er meget kraftig bygget, dog lidt tung vis man ikke har en større traktor for,

  • #2   30. dec 2013 vi har en kuhn, på 4 meter som er en blanding af en brakpudser og knuser, så den er bedste til det der er over 30-40 cm højt, men vi bruger den til at knuse halm med, og den klipper og knuser rigtigt pænt, skal man dog knuse halm og have noget effekt til den skal man dog bruge en rimelig traktor på 150-170 hk op op ad smiley

  • #3   30. dec 2013 Til Mads s
    Har du et model nummer på den. smiley

    Vi skal have en med de brede hammerslagler så den kan tage lidt krat og lign.

    Vi har en traktor med 210 hk så der skulle ikke være noget problem. smiley


  • #4   30. dec 2013 åhh hvad hulen er det nu den hedder, den har jo ikke rigtig været ude og køre i år på grund af vejret, men mener den hedder Kuhn RM 400 smiley

    men er i hvertfald sikker på at den har brede hammerslagler, og du er i hvertfald ikke i tvivl hvis/når du taber en får det får valset ud af takt,så det får traktoren til at ryste smiley nej så er det ikke noget problem, jeg tog en uge i træk med den i en TM 190, det var dog også en dyr omgang for det kostede en hovedcylinder på bremsen og så et ånderør underførrehuset, så der stod damp, omkring førehuset så jeg intet kunne se og troede der var ild i lortet smiley


  • #5   31. dec 2013 Jeg har fundet den på nettet den hedder kuhn rm 400. smiley


    Man får lige en klumb i halsen når der står damp op omkring førehuset. Så kommer man alså hurtigt ud og ser hvad der er galt. smiley


  • #6   1. jan 2014 det skal jeg lige komme i tanke om, også fordi at vi allerede havde haft en traktor der var brændt den sommer, + at jeg nok ikke helt var gammel nok til at køre offentligt, og det var på vejen det skete, så kunne lige forstille mig at politi mm. var kommet og så havde der nok været problemer. så det satte nok lige ar i sjælen smiley

  • #7   1. jan 2014 Kender godt det der med lige at skulle en bette smule på vejen. Men det er jo ikke særlig langt. Meen det går jo ikke hvis politiet kommer så hjælper det jo nok ikke så meget. smiley

  • #8   1. jan 2014 nej det tror jeg du har helt ret i smiley

Kommentér på:
Slagleklipper

Annonce