{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.928 visninger | Oprettet:

traktor fra udlandet {{forumTopicSubject}}

hvordan ligger det med at købe traktor og maskiner hjem fra Tyskland eller de andre øst lande hvis man finder noget ordenligt grej er det spidsen af en jet jager eller er det til at overkomme pris mæssigt jeg tænker på at købe traktor i udlandet og få redskaber gyllevogn presser og evt plov og såsæt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  traktor fra udlandet
  • #1   11. jan 2014 Jeg har selv spurgt efter hvad det koster at hive noget hjem fra andre EU-lande. Der er for det første ikke told på og moms skal man ikke betale hvis det er til erhverv.
    Har dog tidligere fået at vide af en der har hentet veteraner hjem, at der er 3% import-skat af landbrugsredskaber. Men da det var veteran til restaurering og privat-brug ved jeg ikke om det gælder det samme til erhverv.

Syntes det kan være lidt svært at finde hoved og hale i, så den bedste måde at få et korrekt svar er nok at tage fat i SKvAT, da det plejer at være dem der vil have en bid af kagen

• #2   14. jan 2014 jeg har et par traktorer til at give i bytte en Deutz og en john Deere men hvordan er det med bytte handel

• #3   16. jan 2014 Rigtig godt spørgsmål. Kan forestille mig at du skal exportere dem og så importere den/de nye. Men igen, så vil SKvAT nok have en slat penge for at du exportere dine egne ting. Ved det er sådan med biler og motorcykler. Men igen, et er jo så til privat brug. Ved ikke hvordan reglerne er mht. erhverv.

Kommentér på:
traktor fra udlandet

Annonce