{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Asbjørn N
Asbjørn N
Tilmeldt:
17. sep 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8

Evt køb af John Deere 6300, for / imod?? {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg overvejer at købe en John deere 6300, 2 wd, men jeg har ik før ejet en John Deere, derfor søger jeg råd til hvad godt og skidt der er ved sån en traktor, og hvad man specielt skal kigge efter når man overvejer at købe sån en....


Kommentarer på:  Evt køb af John Deere 6300, for / imod??
  • #1   17. dec 2014 Det er en rigtig dejlig traktor smiley

  • #3   17. dec 2014 Motor og gear køre sku bare på en sådan, det samme type kasse som i alle de andre 6000 serie, og 6900 er der set masser af eksempler på +10000 timer uden større rep.

    For akslen er ZF og brugt på andre producenter.

    Eneste du skal være lidt opmærksom på er at den kan tage toppakningen hvis den bliver skruet op.


  • Asbjørn N
    Asbjørn N Tilmeldt:
    sep 2011

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 8
    #4   17. dec 2014 Rasmus P: Den er rigtig flot i lakken, tror ik den er blevet malet ud over alle fælge blev sandblæst og lakeret for 2 år siden..

    Kent Rønbo: Den har gået 7500 timer og sidste år fik han skiftet toppakning og monteret 4 nye dyser fordi der begyndte at komme olie i vandet og så troede de det var toppakningen der var gået, men det viste sig bagefter at det var en eller anden lille oliepumpe der var blevet utæt også hvis kunne blande lidt olie i vandet.
    Den har 6 gruppegear og 4 koblingsfri gear, men det burde vel køre fint nok.
    Personligt er jeg heller ik bange for at få problemer med motor eller gearkasse.


Kommentér på:
Evt køb af John Deere 6300, for / imod??

Annonce