{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.607 visninger | Oprettet:

atv på vej som snerydnings køretøj {{forumTopicSubject}}

hej. jeg har lige et spørgsmål til jer.
lover siger at man må køre snerydning og vedligeholdelse af offentlige veje med en u indregistreret traktor.

mit spørgsmål er så om jeg godt må køre på min atv med sneplov på ude på vejen (har selvf. diverse lovlige lys på den) og så kræver det nok også en forsikring, men er det så bare det eller ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  atv på vej som snerydnings køretøj
  • #1   24. aug 2014 Den må kun kunne kører 30km/t, max.

  • #2   24. aug 2014 jo men en normal traktor kan jo også køre hurtigere end det altså min atv kan ca. køre 50-60 men til gengæld kan den trække hvad som helst pga. gearing osv.

  • #3   24. aug 2014 Den skal være begrænset til 30, for at kunne kører på vejene som en traktor. Om nye traktor så kan kører hurtigere end de 30 har intet med din ATV at gøre. Den skal være droslet ned for at kunne overholde loven. Så det bliver en kold vinter på en ATV at skulle rydde sne, med mindre det bare er for sjov smiley

  • #4   25. aug 2014 den som sagt være begrænset til 30 km/t hvis den skal køre som ikke indregistreret, ellers skal du bare have plader på din atv, men ja, det ku godt blive en koldt fornøjelse

Kommentér på:
atv på vej som snerydnings køretøj

Annonce