{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Ih går ud under drift {{forumTopicSubject}}

Det har været galt før og nu er del gal igen smiley

Jeg har en ih 474 som går ud for mig når jeg køre med redskaber der bruger pto

Sidste gang fra var der noget galt med pumpen, det fik jeg fixet. Den her gang går den ud på en anden måde end sidst.

Når jeg køre, så er det som om den går langsomt ned i omdrejninger og dør. Når jeg kan høre det er ved at ske, så kan jeg give den mere gas, og så er det som om den går op og ned i omdrejninger hele tiden. Lige så snart jeg slipper gassen, så går den død

Det mærkelige er at kun kan få gang i den igen ved at løsne et dyserør OG tage luftfilteret ud. Hvis jeg kun løsner en dyse uden at tage filteret ud, så starter den ikke.

Nogen der ved hvad der kan være galt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ih går ud under drift
  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 905
    #1   16. maj 2019 Det lyder som om luftfilteret er stoppet og så suger den gummislangen flad og så lukker det helt og motoren kvæles. Og ja det er set da man brugte 574 som stor traktor

  • #2   16. maj 2019 Kan man blæse det rent med en kompressor, eller skal der nyt til?

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 905
    #3   17. maj 2019 Du risikerer at blæse hul i filteret med kompresoren og så holder motoren ikke længe så det er billigst med et nyt filter

  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 905
    #4   18. maj 2019 Hej kommer lige til at tænke på om plastik suge tragten som ligger over køleren skulle være kommet iklemme ved hjælmen (hvis denne har været afmont og så bare er lagt ned oven på

  • #5   19. maj 2019 Tak for svar.

    Jeg har bestilt et nyt filter. Jeg er lidt presset på tid da jeg er ved at anlægge ny have med stennelægningsfræser og den gik ud for mig hvert andet minut.

    Så jeg tog chancen og blæste filteret af forsigtigt med en luftpistol. Det var helt fyldt med sådan noget helt fint sort støv. Den er ikke gået i stå for mig siden jeg blæste det rent.

    Jeg kan lige pille hjelmen af og kigge på den plastik trakt er klemt når jeg lige får tid, jeg skal alligevel have hjelmen af da jeg også skal have kigget på ledningen fra generatoren smiley


Kommentér på:
Ih går ud under drift

Annonce