{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  hydraulik
  • søren R
    søren R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 59
    #1   1. aug 2019 Hej. en tandhjuls pumpe kan levere et meget højt tryk, faktisk indtil hus flækker eller drev knækker af.
    hvor er højt er trykket nu og hvor mange l pr min ?
    Ved ikke hvor trykket justeres, men kan helt sikker justeres et eller andet sted. bør kun foretages m flow og manometer monteret.


  • #2   1. aug 2019 Den skulle give 36l/Min

    jeg har ikke noget til at måle med. Jeg kan bare mærke den ikke kan løfte så meget.
    Jeg synes ikke Jeg kan finde noget at justér på. kan det side i pumpen


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 903
    #3   1. aug 2019 Tryk regulerings ventilen også kaldet sikkerhedsventil sidder i hydraulik kntrolventilen.
    Men uden at genere Volvo så var det almindeligt at pumpen stod af hvis man satte en vendeplov efter den så stor som den kunne slæbe. Hvis pumpen bliver mere varm end sugeledningen ( det tykke rør ) når du belaster den så er den ved at være udskiftnings tjenlig


  • #4   1. aug 2019 Kan man ændre på den ventil så den kan løfte mere ?
    hvis pumpen ikke virker laver den så slet ikke tryk eller bliver den bare dårligere og dårligere?


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 903
    #5   1. aug 2019 Pumpen bliver jo gradvis ringere. Jo højere tryk den udsættes for des hurtigere slid det er vel en selvfølge. jeg kan ikke huske hvordan man stiller trykket op om det er med skiver eller der er en skrue men det er sjelden at det er ventilen der går ned i tryk.

  • søren R
    søren R Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 59
    #6   1. aug 2019 er det i liften den ikke kan løfte så meget ?
    pumpen kan jo være slidt op ! men ellers kan tryk ventil være udformet således, at det er en fjeder som skal shimses op. lift cylinder kan også være revnet..


  • #7   2. aug 2019 Det er frontlæsseren der ikke er så stærk mere.
    sider den fjeder under drejeknap til sænknings hastigheden?


Kommentér på:
hydraulik

Annonce