{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Ih 474 for meget tryk på dieselpumpe? {{forumTopicSubject}}

Kan der være for meget tryk på en dieselpumpe?

Jeg har for nogle måneder siden skiftet en oring på min pumpe fordi den var utæt for neden ved den store møtrik(se billede)

Men nu er det så galt igen med at den er utæt det samme sted, jeg har lidt mistanke til at den måske får for meget diesel så der er så meget tryk på at oringen ikke kan holde?

Kan man indstille det på nogen måde så der ikke er så meget tryk på?


Kommentarer på:  Ih 474 for meget tryk på dieselpumpe?
  • #1   27. aug 2019 Tillægsspørgsmål. Kan jeg ødelægge noget ved at bytte oringen ud med en kobberskive? Der er ikke nogen rille til oringen, så det ville være nemt at sætte en kobberskive på istedet. Men er der noget der kan gå i stykker på pumpen ved at gøre det?

    Jeg mener at hvis der kommer så meget tryk på at det ikke længere kan komme ud fordi jeg fjerner oringen?


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 903
    #2   1. sep 2019 Sæt du bare en kobberskive i. den pumpedel du viser er forstilleren og den er mest omdrejnings afhængiig og kører på det indvendige mellemtryk som dannes af vingepumpen i enden af pumpen og der sidder der en glider og et par fjedre til at styre max tryk men de kan mig bekendt ikke justeres


  • #3   2. sep 2019 Tak for svar, jeg prøver at skifte det ud med en kobberskive smiley

    Ved du hvor meget diesel en 474 burde bruge når der arbejdes? Jeg bruger ca 15 liter diesel på ca 2 timer når jeg klipper marker med slagleklipper, jeg syns det lyder af meget, men det kan godt være at den skal bruge så meget?


  • Jørgen B
    Jørgen B Tilmeldt:
    dec 2014

    Følger: 6 Følgere: 21 Svar: 903
    #4   3. sep 2019 Det afhænger jo meget af om slaglerne er skarpe og mængden af græs og andre plantedele der skal neddeles

Kommentér på:
Ih 474 for meget tryk på dieselpumpe?

Annonce