{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.761 visninger | Oprettet:

mads c
mads c
Tilmeldt:
26. nov 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

ny i traktor:) {{forumTopicSubject}}

hey Traktorgalleri smiley
da jeg er ny i traktorer men godt kunne tænke mig(en lille en) den skal kun bruges til at skrabe sne på vejen så bare en af de helt små dog ikke sådan en alm havetraktor smiley men den skal helst ligge under de 10000kr:) og gerne med sneplov eller kust:) hvad ville i forslå:)? evt. nogle link:)?

På forhånd.... TAK:)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny i traktor:)
Kommentér på:
ny i traktor:)

Annonce