{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Johnny C
Johnny C
Tilmeldt:
2. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Er denne turbo noget værd {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået anskaffet mig denne turbolader som jeg bare havde tænkt skulle shines op og udstilles. Men kan den være noget værd i et salg, altså prismæssigt.
Den ser ikke ud til at have tilbragt mange timer på hvad den ellers har været monteret på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne turbo noget værd
  • Johnny C
    Johnny C Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   2. nov 2013 ...

    profilbillede
  • Johnny C
    Johnny C Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   2. nov 2013 ...

    profilbillede
  • Johnny C
    Johnny C Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   2. nov 2013 Total længde

    profilbillede
  • #4   2. nov 2013 Hvis ellers den er iorden, skulle den nu nok kunne koste lidt penge..
    Det en ABB turbo, som bla sidder på MWM marine motorer..


  • Johnny C
    Johnny C Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   2. nov 2013 Jeg ville jo gerne finde en køber til den, har kontaktet forskellige steder hvor de renovere turboladere, men ikke noget for dem.
    Hvad kan den evt. koste, umildbart virker den til at være ok.


  • #6   3. nov 2013 Google er din ven..

    Er jo nok ABB du skal have fat i..
    Men umiddelbart får du nok ikke en til og købe den med mindre der noget garanti fra auto. rep. at den iorden.


  • Johnny C
    Johnny C Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   3. nov 2013 Det var også sådan noget jeg tænkte. Havde det været til personbil eller traktor havde det været noget andet, men en industrimotor som bare skal virker er det ikke værd at spare ved at købe denne. Tror den bliver poleret op og ryger ind i stuen.

  • #8   3. nov 2013 Altså hvis ellers ikke rotor eller hus fejler noget, så det ingen problem og overhale den.
    Der fåes rep sæts med bolte og lejer, de turbo ladere vi har på skibene, bliver overhalet ved hver 25000 timer.
    Vestergaard marine service skulle nok kunne gøre det for dig.

    Prisen vil jeg ikke gætte på, hverken for at få den lavet eller slagsprisen, men skal nu nok kunne koste en del.


  • Johnny C
    Johnny C Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #9   3. nov 2013 Så det bare hvem der evt. kunne have interesse i den. Jeg har prøvet et par cylinderservice værksteder og marine ophug uden held.

    Den ser absolut ikke ud til at fejle noget. Men skal vel have en tur uanset.


Kommentér på:
Er denne turbo noget værd

Annonce