{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

Startproblemer {{forumTopicSubject}}

Hej....jeg ejer en gammel ferguson 65 som udelukkende trækker en stor brændeflækker. Jeg oplever at den ofte har problemer med at starte. Jeg skiftede starter sidste år, men nogle gange er det lige som om at den drejer rundt uden at "trække" igang. Den snurre bare med en høj lyd til følge. Når dette sker, hiver jeg plus kablet af og giver den en pause. Andre gange springer den i gang med det samme. Hvad kan det skyldes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stikkontakt 205 kr.
  • Move out cleaning 1.000 kr.
  • Nedtagning af tapet 5.000 kr.
  • Reparation af zinktagrende 1.800 kr.
  • Toilet og vaskafløb (små VVS-opgaver) 1.000 kr.
  • Skift af gummiring på AEG vaskemaskine 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblemer
  • #1   20. jan 2019 Det lyder som om starteren ikke går ordentligt i indgreb. Du undgår ikke at skrue starteren af. Måske er det bare strålerne dens kamhjul glider i der skal smøres. Ellers er kamhjulet eller værre, startkransen på svinghjulet slidt.
    Det kan selvfølgelig også være selve starteren der er slidt men undersøg dens tandhjul og dets glidefunktion som det første

• #2   20. jan 2019 Som maks skriver, så er det nok en fejl ved din starter.

Var den ny den du satte på?
    Jeg tvivler på det er din start krans, da starteren så ellers ikke ville kun rykke motoren igang, uden du så drejede den væk fra det ødelagte punkt.

Og siden den rent faktisk drejer rundt, så må din suge/holde spole/start relæ være okay osse.
    Tænker du måske har et friløbs drev som er i stykker.

Hvis ikke du er en ørn til og lave sådan noget, er det nok nemmere og få en elektro mekaniker til og fixe det.

• Ole B
    Ole B Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Svar: 20
    #3   1. feb 2019 Måske er den smurt med en lidt for sej olie (eller slet ikke) - så den ikke glider nemt nok, når den skal gå i indgreb. Det er bare at adskille, rengøre og smøre den med et passende smøremiddel.

Kommentér på:
Startproblemer

Annonce