{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

Slør i styretøj {{forumTopicSubject}}

På min Ford 6710 har jeg ratslør. Ca. en kvart omgang på rattet. Alle forbindelser er uden slør.
En af mine venner mener der er luft i systemet, men jeg ved ikke hvordan man udlufter.
En der ved hvordan?
Skal slangerne løsnes ved styrecylinderen eller er der en udluftning på orbitrolen?


Nærlokale nyheder i Hammel og omegn
Vores-hammel.dk kan du læse helt lokale nyheder fra Hammel og omegn.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slør i styretøj
  • #1   12. okt 2020 Mon ikke den har den her slags styretøj?
    https://www.malpasonline.co.uk/CatalogueViewer/PageViewer.aspx?publicationID=165&startPage=46

    Den er af samme type som JD brugte før styretøjsorbitrol.
    På dem vil der altid være en smule slør, som ikke kan fjernes grundet deres konstruktion.

    I dit tilfælde tænker jeg armen som styrestangen sidder på er slidt. Eller bøsningen den passer ind i.


  • #2   12. okt 2020 Nej, ikke som vist på tegningen. Ratstammen går direkte ned på orbitrolen. Snakkede med maskinhandleren i dag og han tror det er en gummiskive der sidder mellem ratstamme og orbitrolen der måske er gået i udu. Det har ikke ikke nået at få undersøgt, da jeg skal have naboen til at hjælpe. En drejer rattet og en kigger. smiley

  • #3   12. okt 2020 Hvis det er en orbitrol styring uden andet en slange forbindelse mellem hjul og rat.
    Så har forhandleren nok helt sikkert ret.
    Enten det eller osse et dårligt kardang led hvis der er det mellem rat og orbitrol.


  • #4   18. okt 2020 Opdatering: Foreløbig har jeg fundet lidt slør omkring rattet. Det kan justeres frem og tilbage, så der må sidde en form for kardanled der er slidt. Jeg tror dog ikke alt sløret sidder der, men jeg prøver at reparere det først.

Kommentér på:
Slør i styretøj

Annonce